کسب درامد اینترنتی

کسب درامد اینترنتی

اموزش و مشاوره رایگان نحوه کسب درامد از اینترنت
کسب درامد اینترنتی

کسب درامد اینترنتی

اموزش و مشاوره رایگان نحوه کسب درامد از اینترنت

معرفی نویسنده و سخنی کوتاه با خوانندگان محترم

 معرفی نویسنده و سخنی کوتاه با خوانندگان محترم 

 

سلامی گرم به همه ی دوستان عزیز که الان دارن دست نوشته های این بنده ی حقیر رو میخونن 

 

 

من یک دانشجو هستم که دنبال کار میگشتم که به کمک یکی از دوستانم با نحوه ی درآمدزایی از اینترنت اشنا شدم که خدارو شکر تا امروز خیلی خوب بوده. 

در دنیای بزرگ اینترنت راههای بسیار زیادی هست برای کسب درامد که فقط کافیه روزی حداکثر نیم ساعت وقت بگذارید و سر هر ماه به درآمد میلیونی برسید البته باید در کنارش از تجربیات کسی که داره این کاروانجام میده استفاده کنید 

 

من شخصا 5 الی 6 تا از بهترین راههای کسب درآمد از اینترنت رو برای خودم انتخاب کردم و در حال حاضر دارم کار میکنم و خیلی راضی هستم ، و در آینده ای نه چندان دور این راهها بیشتر میشه و به شما هم خواهم گفت . 

 

علاوه بر اون بگم چطوری میشه با این وضعیت ایران و تحریم ها پولی که در میارید رو به حساب بانکیتون تو ایران انتقال بدید

  

توی این تارنامه قراره که تجربه های شخصی خودم و فعلا راهکارهای لازم از یکی از راههای کسب درآمدم را از سیر تا پیاز براتون بنویسم تا دوستانی که میخواهند به روش من به درآمد میلیونی برسند بتونند استفاده کنند . 

 

دوستان خوبم ، کلیه اطلاعات و تجربه های من که در سایت میبینید و کلیه تکنیک های کسب درامد از اینترنت کاملا رایگان هست و همه دوستان میتوانند استفاده کنند ولی لطفا این اطلاعات رو کپی نکنید و بذارید توی سایتهای دیگه چون هر چند وقت یکبار به دلیل تغییر قوانین سایتهایی که من باهاشون کار میکنم باید این مطالب رو هم تغییر بدم اونوقت کسی که داره استفاده میکنه ، راهش رو اشتباه میره ، هر زمان خواستین این اطلاعات رو به دوستانتون منتقل کنید فقط کافیه آدرس این بلاگ رو برای دوستانتون ایمیل کنید یا در صفحه فیس بوک share کنید تا هر کسی در هر کجای دنیا بتونه استفاده کنه . ممنونم که به حرفهام گوش میدید .
 

قانون کپی کردن مطالب این سایت :
اگر کسی میخواد وبلاگ یا وبسایت بزنه میتونه مطالب من رو با تغییرات استفاده کنه ولی میبایست مدتی لینک من را در وبلاگش بذاره که از طریق اون بلاگ حداقل 7 نفر بیان عضو بشن و زیرمجموعه من بشن بعد لینک من رو بردارند و لینک خودشون رو بذارند .پس لطفا این قانون رو رعایت کنید . لینک ریفرال من هم اینه :
http://www.probux.com/?r=Hasan1611  

  

یا اینکه به حداقل 7 نفر از دوستانتون که میخوان توی نئوباکس عضو بشن یوزرنیم من رو به عنوان ریفرر بذارند ، این هم یوزرنیم من :
hasan1611 

  

 

مطلب دیگری که نیازه بگم این هست که، سایتها و راههای کسب درآمدی که من دارم باهاشون کار میکنم کاملا به زبان انگلیسی هستند ، که مطمئنا دوستان ایرانی که درخارج از ایران زندگی میکنند هیچ مشکلی نخواهند داشت و برای دوستانی که در ایران هستند و با زبان انگلیسی آشنایی ندارند ، من مطالب رو سعی کردم طوری بنویسم که به راحتی بتونید کار کنید و هر زمان که به مشکلی برخوردید میتونید از طریق ایمیل از من بپرسید  با کمال میل در اولین فرصت به شما دوستان جواب میدهم

 

همان طور که گفتم ، توی این سایت قراره یکی از بهترین راههای کسب درآمد را به شما آموزش بدم ، که بهش میگن کسب درآمد از سایتهای PTC  ( پی تی سی ) .

سایتهای PTC  هم خیلی زیاد هستند که خیلی هاشون تقلبی هستند و خیلی هاشون بسیار عالی ، که بر اساس تجربه های من و کار با اکثر سایتها ، در حال حاضر من با 4 تا از این سایتها کار میکنم که یکی از بهترینهاشون و مطمئنترینش سایت پروباکس هست و با روزی تقریبا 10 دقیقه وقت به راحتی میتونید ماهی 1 میلیون  الی 4 میلیون تومان فقط از این سایت پول دربیارید . 
  
 
و اگر استقبال کردین از این یکی کار من ، بقیه رو هم معرفی میکنم تا بتونید به پول بیشتری برسید.
پس در این سایت درمورد کسب درآمد از سایت پروباکس (probux) براتون مینویسم ، لطفا نوشته های من رو با دقت بخونید و پله به پله جلو برید .
لطفا اگر میخواهید که راهکارهای من براتون مفید باشه فقط 40 دقیقه ابتدا وقت بذارید و وارد هیچ سایتی نشید و این نوشته ها رو بخونید بعد برای ثبت نام همون طوری که در مطالب بعدی میگم اقدام کنید .
و یک نکته بسیار مهم : برای کار کردن با سایتهای PTC  باید حتما هر روز وارد سایت بشی و 10 دقیقه وقت بذارید براش ، اگر واقعا این وقت رو ندارید و فقط میخواهید یک امتحان کنید ببینید چیه بهتره که وقت خودتون رو صرف این کار نکنید و از همین الان بیخیال این کار بشید چون بدون فایده هست ، ولی اگر انصافا میتونید هر روز تقریبا 10 الی 15 دقیقه براش وقت بذارید ، دست به کار بشید و شروع کنید .

و مهمتر از همه اینکه : دوستان خوبم ، برای کار با سایتهای PTC  مثل پروباکس ، نیازی نیست شما حتی 1 تومان هم از جیبتان پول بدین ، شما فقط پول درمیارید و هر زمان هم برای خرید و یا ارتقا حساب پولی نیاز داشتید ، از همون پولی که کار میکنید میتونید استفاده کنید . 
 
 
ایمیل من برای مواقع ضروری :   hasan1611_ptc@yahoo.com 
فراموش نشه بعد از ثبتنام ، حتما یوزرنیم و ایمیلتون رو برای من به همین آدرس ایمیل ارسال کنید که از کمکهای بعدی من در این مورد از طریق ایمیل مطلع بشید 
 
 
مطالبی که در این سایت نوشته ام و طبقه بندی کرده ام به صورت قدم به قدم میباشند اگر واقعا میخواهید به پول زیاد برسید همش رو بخونید و هر سوالی هم داشتین من در خدمتتون هستم از طریق ایمیل. مطالب این سایت که در ادامه میخونید عبارتند از :

قدم اول : معرفی نویسنده  و سخنی کوتاه با خوانندگان عزیز

قدم دوم : پی تی سی ( PTC ) یعنی چی ؟

قدم سوم :  پروباکس چیست ؟

قدم چهارم : مراحل ثبت نام در سایت  پروباکس

قدم پنجم : مراحل ورود به سایت پروباکس

قدم ششم : آشنایی با محیط کاربری حسابتان در    پروباکس

قدم هفتم : مراحل دیدن آگهی ها و تبلیغات و شروع به کار در  پروباکس

قدم هشتم : گرفتن ریفرال یا زیرمجموعه در سایت  پروباکس برای افزایش درآمد

قدم نهم : انواع عضویت و ارتقا عضویت در  پروباکس

قدم دهم : بهترین استراتژی جهت افزایش درآمد در  پروباکس

قدم یازدهم : قوانین و سوالات مهم در مورد  پروباکس

قدم دوازدهم : نحوه افتتاح حساب بانکی و گرفتن پول از سایت  پروباکس و انتقال به حسابتان
 
نظرات 2 + ارسال نظر
solmaz سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:31

salam man tu saite probux sabtenam kardam va hameye marahelo dorost anjam dadam ama vasam email ersal nashode k confirmesh konam lotfan behem begin chekar baad bokonam

ممون از نظرتان .جواب شما به ایمیلتان ارسال شد

مهدی چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 21:23

سلام من vpn اختصاصی پیدا نکردم هرچی گشتم تو انترنت چیکار کنم
شما ازچه سایتی vpn خریدی کمک کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد