کسب درامد اینترنتی

کسب درامد اینترنتی

اموزش و مشاوره رایگان نحوه کسب درامد از اینترنت
کسب درامد اینترنتی

کسب درامد اینترنتی

اموزش و مشاوره رایگان نحوه کسب درامد از اینترنت

قدم هشتم : گرفتن ریفرال یا زیرمجموعه در سایت پروباکس برای افزایش

قدم هشتم : گرفتن ریفرال یا زیرمجموعه در سایت پروباکس برای افزایش درآمد ( Referral ) 

 

خوب دوستان خوبم ، تا اینجای کار به خوبی محیط کار و کسب درآمد از پروباکس  رو به خوبی یاد گرفتین، و حالا وقتشه که شروع کنید و درامدتون رو روز به روز بالا ببرید تا برسید به اون درآمد 1 الی 4 میلیون تومان در ماه .

لطفا این مطلب و مطلبهای بعدی رو هم کامل بخونید تا ببینید چقدر راحت ماهی چند میلیون تومان پول به حسابتان میاد .

به راستی راه بالا بردن درآمد چیست ؟

یکی از مهمترین راههای بالابردن درآمد در پروباکس و بقیه سایتهای PTC  ، گرفتن Referral  یا همون زیرمجموعه هست .

پس از این به بعد اگه جایی من گفتم Referral منظورم زیرمجموعه هست ، هر چه ریفرال بیشتر باشه درآمد بیشتر میشه و هر چه ریفرال کمتر باشه ، درآمد هم کمتر میشه .

در سایتهای PTC  ما کلا دو نوع Referral   یا زیرمجموعه داریم :

ریفرال مستقیم که بهش میگن      Direct Referral
ریفرال اجاره ای که بهش میگن Rent referral  

حالا من به طور کامل و نحوه گرفتنشون  توضیح میدم و بهتون میگم که سیستم کار این ریفرالها چطوریه و چطوری باید اینهارو بگیرید و چطوری اینها باعث میشن که درآمد شما زیاد بشه .

ریفرال مستقیم ( Direct Referral ) :

 اینها کسانی هستند که مستقیم و بدون واسطه و بدون هزینه، زمانی که میخوان توی سایت نئوباکس ثبتنام کنند، از طریق لینک شما ثبتنام میکنند و مستقیم میان زیر مجموعه شما میشن .

این لینک که گفتم چی هست ؟

در قسمت حساب کاربریتون در سایت پروباکس ، بالای سایت یک قسمت به نام your referral link هست که هر کسی از دوستان و آشناهاتون که میخواد توی پروباکس ثبتنام کنه ، اگه از طریق اون لینک در سایت Neobux  ثبتنام کنه ، به طور اتوماتیک زیرمجموعه شما میشه .

یا اینکه اگر کسی خودش مستقیم وارد سایت پروباکسبشه و بخواد ثبتنام کنه ، در این صورت که خودش مستقیم وارد سایت پروباکسشده ، در فرم ثبتنامش یک گزینه ای خواهد بود به عنوان Referrer  ، یعنی چه کسی شما رو معرفی کرده ؟ حالا اگه اون شخص Username  شما رو بزنه ، مجدد میاد زیرمجموعه مستقیم شما میشه .

به کسی که اینطوری و از این طریق زیرمجموعه شما بشه ، بهش میگن دایرکت ریفرال ( Direct Referral ) .

چطوری این Direct referral  باعث افزایش درآمد شما میشه ؟

ببینید دوستان ، وقتی کسی زیرمجموعه شما میشه ، مثل بقیه اعضا با کلیک کردن روی هر آگهی همون قدری پول میگیره که شما و بقیه اعضای سایت پروباکس  از کلیکهاشون میگیرند ، یعنی هیچ تغییری در درآمدش ایجاد نمیشه تحت هیچ شرایطی ،پس زیرمجموعه کسی شدن تغییری در درآمد شما ایجاد نمیکنه . و وقتی کسی زیر مجموعه اون یکی میشه ، خوبیش اینه که اون شخصی که زیر مجموعه شده از بالائیش به خوبی کمک بگیره و از تجربیاتش استفاده کنه و اشتباهاتی رو که اون کرده دیگه انجام نده تا به زودی حسابش پر از پول بشه .

خوب حالا این آقا یا خانم که درواقع Direct referral  شما شده ، روی هر آگهی که کلیک کنه ، پولی که طبق قانون سایت برای اون آگهی تعیین شده همون لحظه  به حسابش میره  ، و چون این شخص از طریق شما ثبتنام کرده و زیرمجموعه مستقیم شما نیز هست ، به ازای هر یکدونه کلیک که میکنه ، از طرف سایت همون لحظه یک مبلغی هم به حساب شما میاد ، بدون هیچ زحمتی و فقط به خاطر اینکه اون شخص که کلیک کرده ، زیرمجموعه مستقیم شما هست ، پس یادتون نره که این مبلغ از طرف سایت به حساب شما میاد نه از طرف ریفرالتون .

حالا هر زمان که این دایرکت ریفرال کلیک کنه چقدر پول به حساب شما میاد ؟

به جدول زیر نگاه کنید و توضیحات بعد از جدول رو بخونید


 

همان طور که از جدول میبینید ، مقدار پولی که از کلیک کردن هر Direct  Referral  به حساب شما میاد، بستگی به نوع آگهی که اون ریفرال کلیک میکنه و همچنین نوع عضویت شما داره .

به مثال نگاه کنید ، مثلا اگر عضویت شما Golden  باشه و دایرکت ریفرال شما یکدونه آگهی از نوع  Standard Exposure  کلیک کنه ، مبلغ 0.01 دلار همون لحظه به حساب شما میاد .

در مطالب بعدی در مورد نوع عضویت ها و چگونگی تغییر عضویت کامل نوشته ام ، وقتی رسیدین بخونید .

و یک مثال کوچیک از این دایرکت ریفرالها بزنم ، فرض کنید شما 200 تا دایرکت ریفرال دارید، و هر کدومشون هم روزی مثلا 4 تا اگهی از نوع Standard Exposure  کلیک میکنند ، یعنی جمعا هر روز 800 تا آگهی کلیک میکنند ، و برای هر اگهی 0.01 دلار به حساب شما میاد که جمعا میشه روزی 8 دلار ، یعنی ماهی 240 دلار بدون هیچ زحمتی ، فقط و فقط از دایرکت ریفرالهاتون ، حالا هر چی اینها بیشتر باشند و بیشتر کلیک کنند ، پول بیشتری میاد به حساب شما .

دوستان خوبم میدونم که گرفتن دایرکت ریفرال خیلی سخته ولی یکی از مهمترین راه هاش که من خودم الان دارم انجام میدم ، این هست که وقتی دیدین درامدتون زیاد شده ، همون لینکتون یا بنرتون رو پول بدین و در سایتهای تبلیغاتی خارجی بزنید که از طریق لینک شما بتونند ثبت نام کنند و دایرکت ریفرال شما بشن .

چه موقع میتونید شروع کنید به گرفتن دایرکت ریفرال ؟

از همون روز اول میتونید فقط باید حداقل 100 تا اگهی کلیک کرده باشید .
خوب دیگه همه چی رو در مورد ریفرال مستقیم گرفتید حالا بریم ببینیم Rent referral  چیه و چطوری میتونیم بگیریم و چقدر سود داره .

ریفرال اجاره ای ( Rented Referral  ) :

همان طور که درقسمت ریفرال مستقیم دیدین ، بدون هیچ هزینه ای همینطور پول میاد به حسابتون ، ولی ریفرال اجاره ای یا همون Rented Referral  فرق میکنه .

به این صورته که شما میتونید چند نفر رو اجاره کنید و بیارید زیرمجموعه خودتون ، و بهشون حقوق ماهیانه یا روزانه بدین ، یعنی درواقع برای اجاره کردنشون پول بدین ، اونها برای شما کلیک میکنند و پول میاد به حساب شما و شما هم بابت این کارشون به عنوان کارمزدشون یا همون اجارشون ، باید پول پرداخت کنید ، البته این پولی که شما برای اجارشون میدین به حساب اونها نمیره بلکه میره توی حساب مدیر سایت پروباکس.


این  Rent referral  ها رو از کجا بگیرید و چطوری و با چه قیمتی ؟ و چقدر براتون کار میکنند ؟

ببینید دوستان خوبم ، همان طور که میبینید سایت پروباکس  یکی از مهمترین و قدیمیترین سایتهای PTC  هست که چندین میلیون نفر در این سایت عضو هستند .

همه کسانی که در سایت پروباکس  عضو میشن  زیرمجموعه نیستند و خیلی هاشون خودشون همینطوری ثبتنام کرده اند از طریق تبلیغاتی که خود سایت پروباکس در سایتهای دیگر داره .

حالا این نفراتی که اینطوری عضو میشن و زیرمجموعه هیچ کس دیگری هم نیستند ، مدیر سایت پروباکس میاد اینها رو میده اجاره به هر کسی که بخواد ، و ماهیانه شما برای اجاره اینها به خود سایت پروباکس پول پرداخت میکنید ، و اونهایی هم که اجاره داده میشن خودشون نمیدونند .

اجاره کردنش هم خیلی راحته و از داخل حسابتان همونطور که قبلا گفتم یک لینک هست که روش نوشته Referral  اگه روش کلیک کنید ، درصورتی که پول توی حسابتون باشه ، به اندازه پولتون میتونید referral  اجاره کنید ، خیلی راحت و در عرض چند ثانیه .
اینکه کی ریفرال اجاره کنید رو در مطالب بعدی بهتون میگم .

شما حداکثر چندتا ریفرال اجاره ای میتونید از سایت اجاره کنید ؟

این مورد بستگی به نوع عضویت شما داره، برای مثال اگر نوع عضویت شما استاندارد باشه، حداکثر میتونید 300 تا ریفرال از سایت اجاره کنید . 
 
اینطوری نیست که باید 300 تاش رو با همدیگه یکجا بخرید ، شما میتونید هر بار بین 3 الی 100 تا ریفرال بگیرید،

هزینه اجاره هر ریفرال برای هر ماه چنده ؟

هزینه اجاره هر ریفرال برای هر ماه 0.2  دلار هست و اگر بیشتر از یک ماه اجارش کنید ، با تخفیف هم میتونید بگیریدش . مثلا اگر 8 ماه اجارش کنید ، 30 درصد بهتون تخفیف میخوره .

حالا این ریفرالها چقدر برای شما کار میکنند ؟

باز هم اینجا مثل ریفرالهای مستقیم ، بستگی به این داره که شما چه نوع عضویتی دارید  و آقا یا خانم rented referral  چه نوع اگهی کلیک میکنه .

در جدول زیر این موارد کاملا مشخص شده که شما از ریفرالهای اجاره ای چقدر درآمد خواهید داشت : 
 
 
 
همان طور که از جدول میبینید برای مثال ، فرض کنید شما عضویتتون Golden  یا همون طلایی هست ، و ریفرال اجاره ای شما یک کلیک روی یک اگهی با نوع Fixed Advertisement  میکنه ، همون لحظه مبلغ 0.01 دلار به حساب شما میاد .

حالا شما هی هر چی کار میکنید بهتره بدین از این ریفرالهای اجاره ای بگیرید و همچنین عضویتتون رو ارتقا بدین .

برای مثال کسی که عضویتش ultimate  یعنی ثابت باشه ، میتونه 4000 تا ریفرال بگیره ، پولی هم که از هر کلیک ریفرالها به حسابتون میاد همون طور که از جدول میبینید حداقل 0.01 دلار هست .
به طور میانگین بر اساس تجربه من که این همه ریفرال اجاره کرده ام ، هر ریفرال اجاره ای به طور میانگین بین 1.5 الی 4 تا کلیک در روز برای شما میکنه ، حالا ما فرض رو روی میانگین میذاریم یعنی هر ریفرال روزی 2 تا کلیک بکنه ، این میانگین هست چون بعضی هاشون کلیک نمیکنند بعضی روزها .

حالا اینطوری حساب میکنیم :

اگر شما عضویتتون Ultimate  باشه و 4000 تا ریفرال اجاره ای داشته باشید ، این ریفرالها هم به طور میانگین روزی 2 تا کلیک براتون میزنند ، و به ازای هر کلیک هم 0.01 دلار میاد به حساب شما .
پس به طور کلی 4000 تاشون ، هر روز 8000 تا کلیک میکنند، و برای هر کلیک شما 0.01 میگیرید و مجموع پولی که از همه اینها به حساب شما میاد روزی 80 دلار هست ، یعنی ماهی 2400 دلار میاد توی حساب شما .

که از کل این پول هم اگه اجاره ها رو با تخفیف و درازمدت پرداخت کنید تقریبا و طبق تجربه من و قوانین سایت پروباکس باید ماهی 750 دلار برای اجاره این 4000 تا ریفرال پرداخت کنید .

حالا از اون 2400 دلار  که برای یک ماه به حسابتون اومده ، 750 تاشو برای اجاره پرداخت کنید ، 1650 دلار فقط از ریفرالهای اجاره ای براتون میمونه و میتونید با یک کلیک در عرض چند ثانیه بریزید به حساب شخصیتون و ازش استفاده کنید.

حالا پول دایرکت ریفرالها و ریفرالهای مستقیم و پولی که از کلیک کردن اگهی های خودتون به دست اوردین خیلی راحت تا مرز 3 الی 4 میلیون تومن در ماه میرسه ، فقط و فقط از این یکدونه سایت .

باید از جیبتون هم برای این کار پول بدین؟ نه شما از پولی که کار میکنید برای اجاره میتونید استفاده کنید ، این نکات مهم رو باید در استراتژی من بخونید که بدونید چیکار کنید و کی ریفرال بگیرید .

نکته : اگر روزی دیدین یکی از ریفرالهای اجاره ایتون فعال نیستند و کلیک نمیکنند ، میتونید با مبلغ 0.07 تعویضش کنید و یک ریفرال فعال به جاش بگیرید، برای تعویضش هم روی همون ریفرال کلیک میکنید و تیک زیر میاد اون رو میزنید و به طور اتوماتیک تعویض میشه .

حالا اگه دیدم شما به خوبی فعال هستین ، من حداقل 4 تا مورد دیگه اینجوری بهتون معرفی میکنم که در حال حاضر خودم دارم باهاشون کار میکنم تا شما هم بتونید سر هر ماه چندین میلیون بدست بیارید  .

و اما ....

و اما یک نکته بسیار بسیار بسیار مهم .....

اگر شما یک روز روی اگهی های خودتون کلیک نکنید ، هیچ مبلغی بابت کلیکهای ریفرالهای مستقیم و اجاره ای به حسابتون نمیاد .

پس یادتون نره که باید حتما هر روز اگهی هاتون رو کلیک کنید ، یعنی فقط هر روز 10 دقیقه وقت میذارید روی چندتا اگهی کلیک میکنید و سر ماه چند میلیون تومان پول به حسابتون میاد .

و مهمتر از همه این هست که ، چطوری و در طول چه مدتی ، شما میتونید به عضویت ثابت و 4000 تا ریفرال برسید؟

این یک تکنیک و یک تخصص هست که در مطالب بعدی من این رو بهتون میگم ، و سرپرایزتون میکنم تا به زودی به درامد میلیونی برسید ، و این تکنیکی رو که بهتون خواهم گفت ، دقیقا چیزی هست که خودم انجام دادم .

در مطالب آینده در مورد ارتقا عضویت و نوع عضویت ها و نحوه پول گرفتن از سایت پروباکس  و تکنیک و تخصص خودم برای رسیدن به عضویت ثابت و 4000 تا ریفرال و  یکسری موارد مهم دیگه ای که به دردتون بخوره را خواهم گفت پس بریم سراغ مطالب بعدی ...
نظرات 1 + ارسال نظر
سارا پنج‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 23:52

سلام آقا حسن.ازمطالب بارزشی که گذاشین خیلی ممنونم مدت ها بود که دنبال راهنمایی ومراحل دقیق کار با پی تی سی و نحوه برداشت پول می گشتم .خوشحال میشم باز هم مطالب جدیدتونو تو وبلاگ بخونم و در واقع به راهنمایی های دقیقتون احتیاج دارم.باز هم ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد