کسب درامد اینترنتی

کسب درامد اینترنتی

اموزش و مشاوره رایگان نحوه کسب درامد از اینترنت
کسب درامد اینترنتی

کسب درامد اینترنتی

اموزش و مشاوره رایگان نحوه کسب درامد از اینترنت

قدم چهارم: مراحل ثبت نام در سایت probux

قدم چهارم: مراحل ثبت نام در سایت probux 

 

 

 

اولین مرحله ای که برای شروع کار با   probuxباید انجام بدین ، ثبت نام در وبسایت رسمی   probuxهست . ثبت نام در زبان انگلیسی یعنی  Register ، برای ثبت نام ابتدا تاریخ کامپیوتر تون یا لبتابتون رو بذارید روی تاریخ میلادی یعنی ابتدا ببینید اون روزی که دارید ثبت نام میکنید ، به تاریخ میلادی چه روزی هست و روی همون تاریخ بذاریدش و ساعتش رو هم تنظیم کنید حالا برای رجیستر یا همون  ثبت نام در   probuxاینجا را کلیک کنید یا روی عکس زیر کلیک کنید .
 
 
 
بعد از کلیک کردن روی عکس بالا یا لینکی که بهتون دادم ، مستقیم وارد وبسایت probux میشید ، که صفحه اول سایت probux  شبیه عکس زیر هست . ( نکته مهم اینکه با هر آی پی آدرس فقط یک حساب میتونید باز کنید ، یعنی اگه یک خط اینترنت دارید فقط یک حساب میتونید باز کنید، دیگه بقیه اعضای خونتون نمیتونند حساب باز کنند مگر اینکه یک خط دیگه اینترنت و همچنین یک کامپیوتر دیگه داشته بگیرند ، و خودتون هم نمیتونید از یک خط اینترنت و یک کامپیوتر  2 تا حساب باز کنید )
نکته بسیار مهم : لطفا بعد از ثبتنام حتما قوانین سایت را در قدم های بعدی بخوانید ، چون اگر کوچکترین اشتباهی بکنید و بر خلاف قوانین عمل کنید ، حسابتان بسته میشه   
 
 
 
برای شروع ثبت نام وقتی سایت پروباکس باز شد ، روی Register  کلیک کنید ، به عکس بالا نگاه کنید که به راحتی بتونید Register  رو پیدا کنید و روش کلیک کنید .در قسمت بالای سایت هست  
 
بعد از اینکه روی Register  کلیک کردید ، یک پنجره جدید باز میشه که شبیه تصویر  زیر هست  

 
 
برای باز کردن حساب در probux باید همه قسمتهای فرم Register  رو که در تصویر بالا میبینید با دقت پر کنید ، درواقع باید قسمتهای فرم رو به صورت زیر پر کنید .

Username  : یوزر نیم در زبان فارسی یعنی شناسه کاربری ، در این قسمت شما باید یک Username  برای خودتان انتخاب کنید و در این قسمت بنویسید ، بعدا برای ورود به سایت باید از این Username  استفاده کنید ، هر چیزی شما میتونید انتخاب کنید برای Username  ، اسمتون ، فامیلتون ، هر چیزی که زود فراموش نشه ، برای مثال Username  من در سایت پروباکس hasan1611  هست .
وقتی یوزر نیمتان را انتخاب کردید و در کادر مخصوصش نوشتید ، لطفا روی یک تکه کاغذ یادداشتش کنید که فراموشش نکنید .

Password : پسوورد در زبان فارسی یعنی رمز ورود ، در این قسمت باید یک پسور برای حسابی که در نئوباکس خواهید داشت در نظر بگیرید و پسوردتون رو توی کادر جلوی پسوورد وارد کنید ، لطفا پسوردتون رو هم روی کاغذ در کنار یوزنیم یادداشت کنید که فراموشش نکنید .

Password Confirmation  : پسوورد کانفیرمشن در زبان فارسی یعنی تائید رمز ورود ، یعنی در این کارد باید همون پسوردی که در کادر قبلی نوشتید ، در این کادر هم بنویسید، دقت کنید که هر دوتاش کاملا شبیه هم باشه وگر نه سیستم قبول نمیکنه .

Email : در این قسمت هم باید ایمیلتون رو وارد کنید ، دقت کنید که ایمیلی رو بنویسید که فعال باشه ، چون بعد از پروسه ثبت نام ، یک ایمیل از طرف سیستم برای شما ارسال میشه که باید تائیدش کنید .پس فراموش نشه که ایمیلتون فعال و صحیح باشه. 
 
Birth Year : این یعنی سال تولد شما ، که باید سال تولدتون رو توی این کادر بنویسید ، دقت کنید که سال تولدتون رو باید به میلادی بنویسید نه به شمسی .
مثلا یک نفر تاریخ تولدش  26/10/1366   هست ، درواقع سال تولدش میشه 1366 ، حالا شما باید این سال تولد رو به میلادی تبدیل کنید و اونجا بنویسید .
اگه نمیتونی چطوری سال تولدت رو از شمسی به میلادی تبدیل کنی، اینجا رو کلیک کن و تبدیل رو انجام بده . اینجا و اینجا هم میتونی کلیک کنی و تبدیل کنید 
 

Referre : ریفرر یعنی باید یوزرنیم ( Username ) کسی که شما را به probux  معرفی کرده در این کادر بنویسید . و الان شما از طرف من دارید معرفی میشید ، میتونید Username منو توی این کادر بنویسید .
یوزر نیم من هم اینه : hasan1611  ( کپی کنید بذارید اونجا )
نکته : در اولین قسمت نحوه ثبتنام ، من یک لینک گذاشته بودم و یک عکس که نوشته بودم اینجا رو کلیک کنید برای شروع ثبت نام ، اگر از اون لینک یا اون عکس وارد بشید ، دیگه سایت Referrer  رو ازتون نمیخواد و این گزینه را دیگه نمیذاره توی فرم ثبت نام براتون و با ثبت نام از طریق همون لینک یا عکس بالا ، شما مستقیم میائید زیرمجموعه ما میشید و اگر از جای دیگه ای هم وارد شدید  و توی فرم ثبتنام سایت از شما خواست که یک Referrer  بنویسید
میتونید Username  من رو بنویسید که این هستhasan1611 
پس دقت کنید اگر از لینکهای بالا که من دادم برای ثبتنام وارد بشید ، دیگه گزینه referrer  توی فرم ثبتنام نیست و نیازی نیست کاری بکنید . و اگر هم بود که  به راحتی میتونید hasan1611رو بنویسیدش همون طوری که توضیح دادم . 
  
prove you`re not a robot: یعنی ثابت کنید شما یک ربات نیستید. در جلوی این گزینه یک کادر هست که تصویر چندتا عدد و یا حرف انگلیسی وجود داره ، اونها رو توی کادر بنویسید . 
 
بعد از اینکه مطمئن شدید همه مراحل را کامل و صحیح پر کرده اید ، روی دکمه ای که نوشته شده CREATE MY ACCOUNT  کلیک کنید . ( باز هم تکرار میکنم قبل از اینکه روی CREATE MY ACCOUNT کلیک کنید ، حتما یوزر و پسووردتون رو یادداشت کنید ، اگه یادتون بره دیگه نمیتونید مجدد حساب باز کنید ) 
 
بعد از کلیک کردن روی این گزینه صفحه جدیدی باز میشود که در ان نوشته است برای شما یک ایمیل ارسال شد که در ان یک لینک هست و شما باید برای تایید ثبت نام روی ان لینک کلیک کنید 
بعد از چک کردن ایمیل و تایید ثبت نام شما کامل میشود 
 
تبریک میگم بهتون ، مراحل ثبت نام تمام شد به همین راحتی و الان شما یک حساب در پروباکس دارید و به راحتی میتونید پول درآوردن رو شروع کنید .
حالا  شما حسابتون فعال شده، و باید از طریق همون Username و Password که دارید وارد سایت بشید ، مطالب بعدی رو هم همینطور ادامه بدین و بخونید تا بدونید چطوری وارد سایت بشید .

نکته : دوستانی که ثبتنام کردند و با موفقیت یک حساب کاربری ایجاد کردند ، لطفا Username  خودتون رو به همراه ایمیلتون برای من ارسال کنید که من بتونم از طریق ایمیل ، استراتژی های خاص رو براتون ارسال کنم و همچنین سایتهای دیگری که دارم کار میکنم روبراتون بفرستم و در ادامه کار با هم در ارتباط باشیم تا به زودی حسابتون پر از پول بشه .

آدرس ایمیل من :   hasan1611_ptc@yahoo.com 
 
حالا بریم قدمهای بعدی .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد