کسب درامد اینترنتی

کسب درامد اینترنتی

اموزش و مشاوره رایگان نحوه کسب درامد از اینترنت
کسب درامد اینترنتی

کسب درامد اینترنتی

اموزش و مشاوره رایگان نحوه کسب درامد از اینترنت

قدم سوم: پروباکس چیست؟ (probux)

قدم سوم: پروباکس چیست؟ (probux) 

  

 



در قدم دوم یعنی مطلب قبلی ، در مورد سایتهای پی تی سی براتون نوشتم و گفتم که چی هستند ، و همانطور که دیدین ، در حال حاضر چندین میلیون سایت PTC  الان وجود داره ، که تقریبا 90 درصدشون تقلبیه و سرکاری که بهشون میگن Scam .

سایت   پروباکس درواقع یکی از همین سایتهای PTC  هست ولی جز اون 90 درصد نیست ، بلکه جز 10 درصد الباقی هست که کارشون درسته . و توی این بلاگ قراره کامل درموردش توضیح بدیم . 
در اینجا میتونم بگم قدیمی ترین و معتبرترین سایتی که در زمینه PTC  کار میکنه همین probux هست .

سایت نئوباکس از سال 2008 در کشور پرتغال شروع به کار کرد و تا الان هیچ مشکلی نداشته ، مطمئنا کسانی که با سیستم سایتهای کسب درآمد با روش PTC  آشنا هستند این سایت رو بخوبی میشناسند ، و از طرفی این سایت قابلیت استفاده در همه کشورهای دنیا رو داره و هر کجا که باشید میتونید ازش استفاده کنید .

تا امروز چندین میلیون نفر در  probuxعضو هستند و روزانه بالغ بر 170000 دلار به کاربرانش پول پرداخت میکنه ( که در آمد شما هم جزئی از همین خواهد بود ) 
اون روزهای اول که من میخواستم با نئوباکس کار کنم هزاران مطلب درمورد  probuxخوندم و در فروم خود سایت با چندین نفر از اعضای سایت صحبت کردم ولی حتی یک نفر هم از این سایت ناراضی نبود .

پس نسبت به این سایت اطمینان کامل داشته باشید چون من هر هفته دارم از این سایت پول میگیرم بدون هیچ مشکلی .

و بزرگترین مزیت این سایت این هست که در همه کشورها دسترسی به این سایت به راحتی انجام میگیره و به راحتی سایتش باز میشه .

در سایت  probuxشما به ازای کلیک کردن روی هر آگهی ، همون لحظه مبلغی پول به حسابتان میاد، 
 در مطالب بعدی نحوه کلیک کردن روی آگهی ها و مقدار مبلغ تعیین شده برای هر اگهی را کامل توضیح داده ام. 
 پس همینطور مطالب رو قدم به قدم بخونید تا بتونید به راحتی به پول برسید . 
توی این مطلب هم فقط هدفم این بود که  probuxرو معرفی کنم و بهتون بگم که کاملا مطمئنه .
پس برید به قدم چهارم یعنی مهمترین قدم .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد