کسب درامد اینترنتی

کسب درامد اینترنتی

اموزش و مشاوره رایگان نحوه کسب درامد از اینترنت
کسب درامد اینترنتی

کسب درامد اینترنتی

اموزش و مشاوره رایگان نحوه کسب درامد از اینترنت

قدم ششم : آشنایی با محیط کاربری حسابتان در probux

قدم ششم : آشنایی با محیط کاربری حسابتان در probux 

 

 

خوب شما در مراحل قبلی در probux  ثبتنام کردین و یک حساب کاربری ساختید و به راحتی تونستید وارد حساب کاربریتون بشید .

در این مطلب میخوام در مورد حساب کاربریتون و قسمتهای اون توضیح بدم و بگم هر قسمت چی هست و برای چه کاریه ، پس هنوز تا اینجا ، شروع به کار نکرده اید و هیچ پولی هم بدست نیاورده اید .

لطفا این مطلب رو کامل بخونید که با قسمتهای محیط کاربری حسابتان در سایت probux آشنا بشید ، در مطلب بعدی شروع به کار میکنیم و بهتون میگم که چطوری آگهی و تبلیغات رو کلیک کنید و پول دراوردن را شروع کنید .

صبر داشته باشید و همین طور بخونید و برید جلو ...

بعد از اینکه  ثبتنام کردید و با استفاده از Username  و Passwordi  که دارید ، توی سایت Login شدین ، یعنی وارد حساب کاربریتون شدین ، توی صفحه حسابتان، میتونید یوزرنیمتان راببینید ،  
 
تصویر زیر ، تصویر حساب کاربری من هست که با اجازتون اطلاعات شخصی حسابم رو با رنگ سیاه پوشوندم .
 توی این تصویر من قسمت های مهم رو که باید اشنا باشید شماره گذاری کردم که به ترتیب واستون توضیح میدم  
 

 

 
شماره 1 my account: اینجا صفحه حساب شما هست و هر بار هم که خواستین صفحتون رو refresh  کنید و یا به قسمت اطلاعات اصلی حسابتون برید میتونید روش کلیک کنید .
 
شماره 2 view ads:  روش نوشته (view ads  (View Advertisementیعنی دیدن تبلیغات، اینجا همون جای اصلی سایت هست که شما هر روز باهاش سروکار دارید و با کلیک کردن روی این گزینه میتونید به صفحه تبلیغات وارد بشید و یکی یکی روی تبلیغات کلیک کنید و برای دیدن هر کدام مبلغی پول به حسابتان میاد. ( لطفا فعلا روی اگهی ها کلیک نکنید ، چون مطلب بعدی به طور کامل در مورد کلیک بر رو آگهی ها و نحوه کار با آنها هست ) پلیز صبور باشید صبور . 
 
شماره 3 logout: اینجا نوشته Logout به معنای خروج هست ، وقتی کارتون کلا در probux  تمام شد و خواستین از سایت حارج بشید ، باید روی گزینه شماره 3 یا همون Logout  کلیک کنید که از حسابتان خارج بشید .
 
شماره 4 your referral link: اینجا لینک ریفرال یا زیر مجموعه گیریتونه که تو قسمتهای بعد درباره زیرمجموعه بیشتر توضیح میدم فعلا نرید سراغش همینجارو بچسب 
اگه کسی بخواد بیاد زیرمجموعه شما بشه باید ازین لینک استفاده کنه 
 
 
شماره 5 membership: این قسمت نوع عضویت شما در سایت پروباکس رو نشون میده ، اگر تازه ثبت نام کرده اید ، حساب شما استاندارد هست و توی این قسمت کلمه Standard  نشون داده میشه ، 
 
شماره 6 ads clicked: این قسمت تعداد کلیک هایی که کردید رو نشون میده 
 
شماره 7 main balance: اینجا موجودی حساب شما رو به دلار نشون میده و هر روز هر مقدار که شما اگهی کلیک کنید ، پولی که به حسابتان میاد رو در واقع توی این قسمت میتونید ببینید .

شماره 8 rental balance:  این قسمت یک حسابی هست که از موجودیتون توش میریزید برای انجا یک سری کارها مثل اجاره زیرمجموعه ، مثل خرید حساب طلائی ( که در مطالب آینده در مورد این گزینه ، در مورد زیرمجموعه ، در مورد حساب طلایی و همه توضیح میدهم ) الان فقط بدونید که این گزینه هایی که توی حسابتون میبینید چی هستند 
 
شماره 9 My Referrals: این قسمت تعداد زیر مجموعه های شما رو نشون میده 
زیر مجموعه اجاره ای رو بهش میگن    Rent referral
زیر مجموعه مستقیم رو بهش میگن    Direct referral

شماره 10 upgrade: این قسمت برای تبدیل حسابتون از استاندارد به طلایی یا نوع دیگه استفاده میشه که توی پست های بعدی دراین باره کامل توضیح دادم 
  
شماره 11 referrals:  ازین قسمت برای اجاره کردن زیر مجموعه استفاده میشه 
 
شماره 12 cashout:  هر زمان موجوده حسابتون به 5 دلار رسید شما میتونید  موجودی حسابتون رو به حساب شخصیتون انتقال بدید و شما باید روی این گزینه کلیک کنید که فکر کنم شیرین ترین قسمت همینجا باشه .  
 
شماره 13 task: این قسمت رو بارنگ قرمز و اخرین شماره گذاشتم چون مهم بود 
 از این گزینه هم میتونید پول دربیارید  که بهش به اصطلاح میگن mini job 
 وقتی وارد این گزینه میشید یکسری تسکها و تستها هست که اگه هر کدومشون رو انجام بدین یک مبلغی پول به حسابتون میاد ، قبل از اینکه وارد اون تستها بشید ، قیمتش رو روش نوشته و میتونید ببینید و گفته که اگه کامل به سوالات دورن این تسک پاسخ بدید اینقدر بهتون میدیم و بعد از انجام دادن به طور صیحیح همون لحظه پول به حسابتون میاد .

برای انجام دادن مینی جابها باید حتما تا حدودی با زبان انگلیسی آشنایی داشته باشید
 
خوب دوستان خوبم ، اینهای قسمتهای مهم حساب کاربری شما بود که لازم دونستم بهتون بگم ، و بقیه مواردی هم که در حسابتون میبینید تقریبا مشخص هستند که هر کدوم چی هستند ، ولی چنانچه درمورد هر کدام از قسمتها براتون سوالی پیش اومد  از طریق ایمیل بپرسید من در اولین فرست جواب میدم 
 
آدرس ایمیل من :   hasan1611_ptc@yahoo.com 
  
 
خوب حالا دیگه وقتش رسیده که کار اصلی یعنی دیدن تبلیغات و اگهی ها رو شروع کنید و پول دربیارید و روز به روز به درامدتون رو اضافه کنید .

به مطلب بعدی یعنی قدم هفتم بریم ببینیم نحوه دیدن اگهی ها چطوره و چطوری پول به حسابمون میاد .

لطفا مطالب رو همین طور پشت سر هم بخونید که وقتی به مطلب مربوط به تخصصی ترین استراتژی شخصی من رسیدین ، مشکلی نداشته باشید و به راختی بتونید شما هم استراتژی من رو روی حسابتون پیاده کنید و هر ماه به پول میلیونی برسید .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد