کسب درامد اینترنتی

کسب درامد اینترنتی

اموزش و مشاوره رایگان نحوه کسب درامد از اینترنت
کسب درامد اینترنتی

کسب درامد اینترنتی

اموزش و مشاوره رایگان نحوه کسب درامد از اینترنت

قدم هفتم : مراحل دیدن آگهی ها و تبلیغات و شروع به کار در probux

 قدم هفتم : مراحل دیدن آگهی ها و تبلیغات و شروع به کار در probux 

 

 

از قدم اول تا قدم ششم ، شما به خوبی در سایت probux  ثبت نام کردید و یک حساب برای خودتون درست کردید و به راحتی هم وارد حساب شدید و با محیط کار در حسابتون هم تقریبا آشنا شدین .

حالا دیگه وقتشه که کار رو شروع کنید و حسابتون رو فعال کنید که روز به روز پر از دلار بشه و حسابی بهتون خوش بگذره .

نکته بسیار مهم : لطفا قسمت قوانین سایت در مورد آگهی ها رو در قدمهای بعدی حتما بخوانید . اگر بر خلاف قوانین کلیک کنید ، هیچ پولی به حسابتان نمیاد .

برای شروع کار باید روی اگهی های موجود در حسابتون کلیک کنید و پول دریافت کنید .

چطوری ؟

ببینید دوستان خوبم ، از طرف سایت probux ، هر روز تعداد مشخصی آگهی و تبلیغات میاد توی حساب کاربری شما ، که این آگهی ها به چند دسته تقسیم میشوند و هر کدام یک قیمت مشخصی دارند ، و شما هر زمان که روی این آگهی ها و تبلیغات کلیک کنید و بذارید به طور کامل آگهی باز بشه ، مقدار مبلغ تعیین شده برای اون آگهی همون لحظه میاد توی حسابتون که میتونید با چک کردن موجودی حسابتون این مورد رو ببینید ، قیمت هر آگهی هم روش نوشته شده و شما همرو کلیک کنید .

شاید براتون سوال باشه که هر ماه چه مقدار میتونیم از کلیک کردن این آگهی ها در بیاریم ؟

اگه شما هر روز هر چی آگهی میاد توی حسابتون رو ، کلیک کنید و ببینید، هر ماه بین 1 الی 5 دلار به حسابتون میاد ( که این مبلغ بستگی به تعداد اگهی ها ، نوع اگهی ها و نوع عضویت شما دارد  )
هر روز هم تقریبا 10 دقیقه وقت شریفتان را خواهد گرفت .

ولی کجاست پول میلیونی که من میگم ؟ اگه هر روز آگهی ها رو کلیک کنیم فقط ماهی 1 دلار الی 5 دلار میتونیم دربیاریم پس پول میلیونی از کجا میاد ؟

با من باشید تا پایان مطالب که بهتون بگم که پول میلیونی چقدر راحت و از کجا میاد البته با راهکارهای من و به کارگیری  استراتژی تخصصی من که به زودی در مطالب بعدی خواهید خواند. لطفا سریع نرید سراغش ، بخونید تا برسید بهش . 

خوب بگذریم ، داشتم در مورد اگهی ها فعلا میگفتم ، همین طور هر روز باید این اگهی ها رو کلیک کنید . که در زیر روش و قوانین مربوط به کلیک کردن رو من براتون توضیح میدم تا به راحتی بتونید این کار رو انجام بدید  :

وقتی وارد حساب کابریتون توی سایت probux  شدید ، در قسمت بالای سایت باید روی گزینه View Ads  کلیک کنید . 
 
وقتی روی گزینه View Ads  کلیک کنید وارد صفحه آگهی ها میشید که شبیه تصویر زیر هست .

 
 
 

و حالا باید آگهی ها رو یکی یکی کلیک کنیم ، و هر زمان که اولی تموم شد باید برید سراغ بعدی و نکته مهم اینکه تا زمانی که آگهی اولی داره باز میشه نباید پنجره دیگه ای باز کنیم و باید بذاریم تا اون آگهی کامل باز بشه بعد بریم سراغ بعدی . 

 

وقتی روی آگهی کلیک کنید یک پنجره جدید باز میشه که مختص اون آگهی هست ، و بالای پنجره در سمت چپ یک پیغام ظاهر میشه که شبیه تصویر زیر هست : 

  

 

همان طور که میبینید به انگلیسی توی این صفحه جدید که باز شده ،نوشته شده درحال انتظار برای باز شدن آگهی ، و در طول این مدت نباید هیچ صفحه جدید باز کنید تا آگهی به طور کامل باز بشه و این پنجره را هم به هیچ عنوان نبندید . 

وقتی آگهی به طور کامل باز شد چند ثانیه بعد یک پیغام میاد بالای همین پنجره که شبیه عکش زیر هست ، باید منتظر باشید تا پیغام زیر ظاهر بشه  

 

 

 

 

روی پیغامی که اومده ، به زبان انگلیسی نوشته شده که اگهی شما معتبر هست و اینقدر هم به حساب شما واریز شد ، برای مثال ، قیمت این اگهی که من کلیک کردم ، همونطور که از شکل میبینید 0.001   دلار هست و وارد حساب من شد .

حالا میتونید این صفحه را ببندید و برید سراغ آگهی های بعدی به همین صورت . 

خوب به همین صورت هر روز چند دقیقه وقت میذارید و این آگهی ها رو به همین صورت کلیک میکنید و پولش هم همون لحظه میاد به حسابتون .

همان طور که قبلا گفتم ، تقریبا ماهی بین 1100 الی 2000 تا ممکنه از این اگهی ها بیاد براتون که کلیک کنید . اگه همش رو کلیک کنید هر روز ، تقریبا ماهی 1 الی  5 دلار به حسابتون میاد ، که میتونید با این پول یکدونه آدامس بگیرید .

پس کو این درآمد میلیونی برای هر ماه ؟
صبر داشته باشید ...
باید هر روز این آگهی ها کلیک بخوره و مطالب بعدی رو هم با دقت بخونید و اجرا کنید تا بتونید مثل من به درآمد میلیونی برسید .
پس یادتون نره ، هر روز این اگهی ها رو کلیک کنید البته اگه میخواهید به یک درامد ثابت میلیونی در ماه برسید .

کلا روزی 10 الی 15 دقیق وقت شما رو میگیره نه بیشتر .

حالا به اتفاق هم بریم سراغ مطلب بعدی یعنی افزایش درآمد ماهیانه از 5 دلار به چند میلیون تومن با گرفتن ریفرال ( Refrral ) یا همون زیرمجموعه . 

 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد