کسب درامد اینترنتی

کسب درامد اینترنتی

اموزش و مشاوره رایگان نحوه کسب درامد از اینترنت
کسب درامد اینترنتی

کسب درامد اینترنتی

اموزش و مشاوره رایگان نحوه کسب درامد از اینترنت

قدم دوازدهم : نحوه افتتاح حساب بانکی و گرفتن پول از سایت پروباکس

قدم دوازدهم : نحوه افتتاح حساب بانکی و گرفتن پول از سایت پروباکس و انتقال به حسابتان 

 

خوب دوستان ، این مطلب فکر کنم برای همه مهم باشه ، چون خیلی از شماها سوال میپرسید که این پولی که توی سایت پروباکس کار میکنیم چطوری به دستمون میرسه ؟ بخصوص اونهایی که توی ایران هستند و نگران این موضوع هستند ، چون دوستانی که خارج از ایران هستند مشکل خاصی ندارند چون معمولا در بانکهای خارجی حساب بانکی دارند ، که در ادامه برای دوستانی که در ایران هستند و دوستانی که خارج ایران هستند به طور کامل توضیح میدم که چیکار کنند .

توی این پست میخوام چی براتون بنویسم ؟

1- افتتاح حساب بانکی مخصوص این کار
2- انتقال پولی که از سایتهای PTC  و کلا از اینترنت در میارید به حسابی که افتتاح کردید

گرفتن پول از سایت پروباکس خیلی راحته ، حتی برای اونهایی که توی ایران هستن و به بانکهای خارجی دسترسی ندارند .
من خودم وقتی حسابم پر میشه ، در عرض 5 ثانیه با 4 تا کلیک پولی که کار کرده ام رو به حساب شخصیم میریزم .

پس خواهشی که از همتون دارم اینه که مطالب این سایت رو بخصوص این مطلب رو با دقت کامل بخونید، من هم همه تلاشم رو میکنم که توی این مطلب به طور کامل در مورد همه مراحل گرفتن پول و راهها و روشهاش براتون بنویسم .

و اگر کوچکترین اشتباهی در این مورد بکنید کل پولتون میپره .


در سایت پروباکس و اکثر سایتهای PTC  و هر سایت اینترنتی که شما ازش پولی به دست میارید یا ، شما میتونید از طریق حسابهای بانکی اینترنتی ، پولهاتون رو برداشت کنید ، که تعداد این حسابهای بانکی اینترنتی در دنیا زیاد هست ولی سایت پروباکس و اکثر سایتهای PTC از 3 تا حساب بانکی بسیار معتبر استفاده میکنند و شما از این 3 طریق میتونید پولتون رو برداشت کنید . 

این 3 تا حساب چی هستند :

پیزا ( PAYZA  )
پی پال ( PAYPAL )
لیبرتی رزرو ( liberty reserve )

آیا اینها حساب بانکی هستند ؟ بله اینها حساب بانکی هستند ولی نه مثل حسابهایی که میرید توی بانک باز میکنید ، اینها حساب بانکی اینترنتی هستند ، اینها امن ترین و معتبرترین سیستمهای انتقال پول در دنیا هستند ، که همه مردم دنیا که در اینترنت هر نوع  انتقال پول دارند از این راهها انجام میدهند .
به طور ساده تر بگم که این سیستمها هر کدام یک شرکت تجارت الکترونیکی هستند که وظیفه نقل و انتقال پولهای اینترنتی رو دارند ، که یک درصد خیلی کمی از شما میگیرند و پول اینترنتی شما رو به حساب شخصی تان انتقال میدهند .

و این سیستم ها مورد تائید بزرگترین ومعتبرترین بانکهای دنیا هستند . امنیت این نوع حسابهای اینترنتی بسیار بسیار بسیار بالا هست ، و در دنیا میلیونها کاربر که در اینترنت پولی به دست میارن از طریق این نوع حسابهای اینترنتی پولشون رو به حساب شخصیشون انتقال میدهند ، حسابهای اینترنتی دیگری هم وجود داره ولی اینها معتبرترینشون هستند .

متاسفانه این حسابهای اینترنتی به تبعیت از قوانین ایالت متحده آمریکا در زمینه تحریم ایران به کاربران ایرانی سرویس نمیدهد و در صورتی که بفهمند شما در ایران ساکن هستید یا کلا ایرانی هستید ، حسابتون رو میبندند و هر چی پول هم توش دارید از دستتون میره . حالا در ادامه بهتون میگم شما که توی ایران هستید چطوری میتونید یکی از این حسابها رو داشته باشید .

خوب تا اینجا به خوبی میدونید که اگر از یک سایت خارجی پولی میخواهید بگیرید ، چطوری و از چه طریقی بگیرید .

حالا اینجا میخوام ادامه نوشته هامو به دو دسته تقسیم کنم برای افتتاح حساب بانکی اینترنتی برای گرفتن پول از پروباکس یا هر سایت دیگه ای که توش کار میکنید :

دسته اول : نحوه افتتاح حساب بانکی اینترنتی و گرفتن پول از نئوباکس یا هر سایت اینترنتی که دارید ازش پول درمیارید برای کسانی که در ایران زندگی میکنند .

دسته دوم : نحوه افتتاح حساب بانکی اینترنتی و گرفتن پول از نئوباکس یا هر سایت اینترنتی که دارید ازش پول درمیارید برای کسانی که خارج از ایران زندگی میکنند .

ابتدا دسته اول رو توضیح میدم : 


نحوه افتتاح حساب بانکی اینترنتی جهت گرفتن پول از پروباکس یا هر سایت اینترنتی دیگه ای که ازش پول در میارید  برای کسانی که ساکن ایران هستند :


دوستان خوبم که توی ایران ساکن هستید ، شما فقط به فکر افتتاح حساب بانکی اینترنتی PAYZA  باشید ، چرا ؟ چون سختگیریش کمتره و دردسرهای کمتری هم براتون داره .

لطفا همین حالا نرید ببینید پیزا چیه ، بذارید من توضبح بدم اول ، چون در این مورد اگه کسی همیطوری یه کاری بکنه و وسطش گیر کنه ، من نمیتونم کمکش کنم .

آیا این حساب کاربران ایرانی رو تحریم کرده ؟ همون طور که در بالا گفتم ، متاسفانه بله و به محض اینکه هویت ایرانی شما براشون ثابت بشه ، همون لحظه حسابتون رو میبندند .

خوب یه خورده سخت شد نه ؟ نه اصلا سخت نیست ولی به شرطی که کلمه به کلمه نوشته های منو با دقت بخونید تا بهتون بگم چیکار کنید .



برای افتتاح حساب اینترنتی  PAYZA  چه چیزهایی نیاز دارید در ایران :
 یک خط اینترنت 
یک VPN که بتونید آی پی آدرستون رو تغییر بدین و با آی پی آدرس یک کشور دیگه وارد بشید
یک ایمیل
 یک آدرس در خارج از کشور ( آدرس باید در همون کشوری باشه که با آی پی آدرسش وارد شدید مثلا اگه با آی پی کشور آمریکا وارد شده اید برای ثبت نام ، باید ادرسی هم که در فرم ثبتنام مینویسید ، آدرس یک خونه در امریکا باشه)
و یک شماره تماس از کشوری که با آدرس آی پیش وارد شدین ( مثلا اگه با آی پی کشور آمریکا وارد شده اید ، باید شماره تماس از کشور آمریکا توی فرم ثبتنام بنویسید )

قبل از اینکه شروع به افتتاح حساب بانکی اینترنتی پیزا بکنید ، چندتا نکته مهم هست که باید بگم :

نکته اول و بسیار مهم : ابتدا یک VPN  باید بخرید ،و ترجیحا یک VPN  با آی پی اختصاصی بگیرید که امنیت بالایی داشته باشه و همیشه برای ورود به حساب بانکی اینترنتیتون ، برای انتقال وجه و هر کار دیگه ای که با حسابتون داشتین ، اگه توی ایران بودین فقط با همین آی پی وارد بشید ،  و از طریق این VPN  آی پی آدرس ایران رو تغییر بدین به یک کشور دیگه ، لطفا نرید توی این سایتها وی پی ان دانلود کنید چون آی پی آدرس اکثرشون مثل همه ، باید یک VPN  با IP  اختصاصی بخرید .

نکته دوم بسیار مهم : ترجیحا برای افتتاح حساب پیزا ، بهتره با آی پی کشورهای زیر وارد بشید :
مالزی ، ترکیه ، امارات ، فیلیپین ، سنگاپور ، استرالیا 

نکته سوم بسیار مهم : هر کشوری رو که انتخاب کردین که با آی پیش وارد بشید ، در فرم ثبتنام برای افتتاح حساب ، باید آدرس و شماره تماس همون کشور رو وارد کنید .

نکته چهارم و بسیار مهم : اگه کسی رو توی یکی از این کشورهایی که گفتم دارید ، میتونید ازش آدرس و یک ماره تماس بگیرید برای انجام کارتون ، اگر هم کسی رو ندارید ، ابتدا وی پی ان بگیرید ، و کشوری رو که میخواهید با آی پیش وارد بشید رو برای من ارسال کنید تا من یک آدرس و یک شماره تماس براتون ارسال کنم .

این آدرس و شماره تماس خیلی مهم نیست ، چون نمیان به اون آدرسی که دادین و نه تماس میگیرند با اون شماره ای که دادین ، فقط اینکه آدرس و کدپستی و تلفن باید از همون کشوری باشه که با آی پیش ( IP ) وارد شدین .

حالا اگه کسی رو دارید در کشورهای خارجی بخصوص کشورهایی که من در بالا گفتم  ، میتونید ازش کمک بگیرید و یک آدرس و کدپستی و یک تلفن از اون کشور ازش بگیرید و به راحتی وارد فرم ثبت نام کنید ، ولی اگه کسی رو ندارید میتونید خودتون توی اینترنت سرچ کنید و یا از من کمک بگیرید .

برای سرچ کردن مثلا یک آدرس در مالزی میتونید توی گوگل این عبارت رو سرچ کنید :
I need sample Malaysia address
یا اینکه برای شماره تماس بنویسید :
I need Malaysia mobile number
حتما نیاز نیست آدرس معتبر باشه ، فقط یک ادرس با کد پستی با شماره تماس با فرمت اون کشوری باشه که با آی پی اون کشور وارد شدین .

و در نهایت اگه نتونستین این مورد رو پیدا کنید ، به من ایمیل بزنید ، حتما کمکتون میکنم ، این هم ایمیل من :

خوب حالا دیگه وقتشه که شروع کنید به افتتاح حسابتون ، باز هم تکرار میکنم ، VPN  روشن باشه و آپی کشور مورد نظر تنظیم باشه و باز هم تکرار میکنم ، مطمئن بشید که با آی پی ایران وارد سایت پیزا نمیشید . 
حالا فکر کنم همه چیز اکی باشه ،

برای افتتاح حساب بانکی اینترنتی PAYZA ابتدا به VPN وصل بشید و سپس اینجا را کلیک کنید 
 
روی لینک بالا که کلیک کنید ، وارد صفحه اصلی سایت Payza  میشید که شبیه تصویر زیر هست و باید روی گزینه Sign Up  که در تصویر زیر میبینید کلیک کنید : 

 
 
بعد از کلیک کردن روی گزینه Sign Up  که در تصویر بالا میبینید ، وارد صفحه جدیدی میشوید که شبیه تصویر زیر هست و در این صفحه همان طور که میبینید اول از شما میپرسه که کدام نوع حساب Payza  را میخواید افتتاح کنید ؟ شما گزینه وسط یعنی  Personal Pro  را انتخاب کنید . در قسمت بالای صفحه انتخاب نوع حساب یعنی همین عکسی که در زیر هست ، یک گزینه داره که نوشته Select Your Country یعنی کشورتان را انتخاب کنید ، در واقع باید کشوری رو که قرار آدرس و شماره تلفنش رو بدین انتخاب کنید ، و کشوری باشه که با آیپیش وارد شدید. مثلا اگه قراره آدرس و تلفنی که قراره در فرم ثبتنام بنویسید مال کشور انگلیس باشه ، پس باید اونجایی که نوشته کشورتان را انتخاب کنید ، نام کشور انگلیس رو انتخاب کنید . 
 
 
 
بعد از انتخاب کشور و نوع حسابتان یا همون Personal Pro  ، وارد صفحه جدیدی میشوید که دارای 3 تا Step  یا 3 تا قسمت هست و این 3 Step  رو باید تکمیل کنید دقیقا به روشی که در زیر توضیح میدم تا حساب بانکی اینترنتی پیزای شما ایجاد بشه .

خوب همان طور که گفتم ، بعد از کلیک بر روی گزینه Personal Pro  وارد صفحه جدید میشید که شبیه تصاویر زیر هست ، البته من هر Step  رو چند قسمت کردم و زیر هر قسمت هم توضیح دادم که برای شما آسونتر باشه ، حالا درست طبق تصاویر زیر و مطالبی که نوشتم پیش برید و این 3 تا Step رو کامل ، دقیق و با دقت پر کنید تا حسابتون رو باز کنید دقت کنید که من هر قسمت رو با یک شماره به ترتیب مشخص کرده ام و در توضیحات هم فقط کافیه اون شماره و پیدا کنید که بدونید چی به چیه ، خوب بریم ببینیم این 3 تا Step  چطور باید پر بشه . 
 
 
  
شماره 1 : در این قسمت باید از منوی کشویی که میبینید ، جنسیتتون رو انتخاب کنید ، اگر مرد هستید ، گزینه Mr رو انتخاب کنید و اگر زن هستید ، گزینه Ms رو انتخاب کنید .

شماره 2 : در این قسمت نامتان را کامل بنویسید ، دقت کنید که کل فرم رو باید به انگلیسی پر کنید نه فارسی ، اگر پاسپورت هم دارید ، بهتره اسمتون رو از روی پاسپورت بنویسید .
از اینجا به بعد دیگه جمله در این قسمت رو نمینویسم ، فقط جلوی هر شما مینویسم که چه چیزی باید شما وارد کنید یا بنویسید .

شماره 3 : نام خانوادگیتان را بنویسید .

شماره 4 : آدرس اون کشوری که با آی پیش وارد شدید و در فرم قبلی اسمش هم بالای فرم بود ، را بنویسید ، این آدرس رو میتونید توی نت سرچ بزنید پیدا کنید ، اگه مشکلی هم داشتید برای آدر س و تلفن به من ایمیل بزنید تا راهنمائیتون کنم و بگم چی بنویسید . این هم ایمیل من :
 
شماره 5 :  چیزی نیاز نیست بنویسید

شماره 6 : نام شهری که آدرس رو درش انتخاب کردید بنویسید ، مثلا اگه کشور فرانسه رو انتخاب کردین و ادرستون هم در شهر پاریس هست ، این قسمت باید بنویسید Paris و برای هر کشوری به همین صورت هست .
 
 
 
شماره 7 :  نام منطقه یا محله یا ناحیه یا استان یا ایالت را بنویسید .

شماره 8 :  کد پستی اون منطقه رو بنویسید .

شماره 9 :  وقتی شما با آی پی یک کشور وارد میشید این قسمت خودش اتوماتیک نام اون کشور رو میاره و نیازی نیست روی این قسمت کاری انجام بدید .

شماره 10 :  نا کشوری که با آیپیش وارد شدید و آدرش رو نوشتید .

شماره 11 :  یک شماره موبایل یا تلفن از اون کشور بنویسید ، کسی باهاتون تماس نمیگیره و مشکلی نداره که شماره چی باشه ، فقط باید با فرمت آدرستون بخوره ، یعنی شماره موبالهای اون کشور باشه نه کشور دیگری .

شماره 12 : شغلتون رو انتخاب کنید ، بهتره Education  رو انتخاب کنید و اگه شغلتون واقعا توی اون فرم هست  انتخابش کنید و اگه نیست همون Education  رو انتخاب کنید .

شماره 13 :  تاریخ تولدتون رو دقیق به میلادی وارد کنید در واقع از سمت چپ میشه ماه ، روز، سال ...

تا قسمت 13 که همه گزینه ها رو پر کدید درواقع قسمت اول یا همون Step1 رو الان تموم کردید ، حالا روی گزینه Next Step  که پائین فرم  هستش کلیک کنید تا برید مرحله دوم یا همون Step 2 ، که در ادامه نحوه پرکردن موارد این قسمت رو هم که شبیه تصویر زیر هست توضیح میدم . 
 
 
 
شماره 14 : ایمیلتان را وارد کنید ، این ایمیل شماره حساب شما میشود 
پس تو وارد کردنش دقت کنید

شماره 15:  یک پسور برای حساب بانکیتون انتخاب کنید ، دقت کنید که پسور ایمیلتون رو ننویسید اینجا ، یک پسورد جدا برای خودتون انتخاب کنید و بعد از اینکه پسورد و ایمیل رو ثبت کردین ، روی یک تکه کاغذ هم یادداشت کنید که فراموشش نکنید ، چون موقع وارد شدن به حساب پیزاتون ، بهش نیاز دارید .

شماره 16 :  همون پسوردی که در شماره 15 نوشتین ، در این قسمت هم همون رو بنویسید مجدد .

شماره 17 : یک رمز برای خودتون انتخاب کنید ، این رمز که بهش میگن Transaction pin  چی هست و کجا به درد میخوره ؟ هر زمان که شما بخواهید پولهای توی حساب Payza رو که دارید ، به حساب یکی دیگه انتقال بدین ، سیستم از شما میخواد که این Transaction Pin رو وارد کنید ، باز هم تکرار میکنم این رمز رو هم یکجا یاداشت کنید که فراموشتون نشه .

شماره 18 : همون رمزی که در قسمت شماره 17 نوشتین ، اینجا هم مجدد همون رو وارد کنید
 
 
شماره 19 : از منوی کشویی یک سوال انتخاب کنید به دلخواه که بتونید جوابش رو هم بدین .

شماره 20 : جواب سوالی که در قیمت 19 وارد کردید رو بنویسی .

نکته مهم : اینکه ، سوال و جوابی که وارد کزدین رو حتما یادداشت کنید بعدا بهش نیاز دارید.

شماره 21 : گزینه No رو انتخاب کنید

شماره 22 : دوتا کلمه ای که در کادر بالا مبینید رو وارد کنید .
شماره 23 : این قسمت از شما خواسته که اگه با قوانین پیزا موافق هستید ، این مربع رو کلیک کنید و شما باید این گزینه را تیک بزنید .

شماره 24 : خوب Step 2  هم تموم شد و اگه مطمن هستید که همه چیز رو درست نوشتین ، حالا روی گزینه Final Step  کلیک کنید که برید به مرحله پایانی یعنی STEP 3 .

حالا وارد مرحله یا همون Step 3  که شدین ، صفحه ای که باز میشه شبیه تصویر زیر هست  :
 
 
 
شماره 25 : در این قسمت ایمیل شما که موقع ثبتنام و افتتاح حساب وارد کردین ، میاد ، یعنی وقتی وارد مرحله 3وم یا همون Step 3  که شدین در این قسمت ایمیلتون رو میبینید .

حالا تا این مرحله شما حساب بانکی اینترنتیتون رو در پیزا باز کردین و در این مرحله 3 داره به شما میگه که یک ایمیل برای شما از طرف پیزا ارسال شده . این ایمیل چی هست ؟ ایمیلی هست که یک لینک درش هست و باید روش کلیک کنید تا حسابتون فعال بشه و سایت مطمئن باشه که ایمیلی که باهاش ثبتنام کردین مال خودتونه .

شماره 26 چیه ؟ در شماره 26 داره  میگه اگه اون ایمیل براتون ارسال نشده روی شماره 26 کلیک کنید ، ولی یادتون نره اول ایمیلتون رو چک کنید ، اگه از طرف پیزا براتون ایمیل نیومده بود روی شماره 26 کلیک کنید .

خوب حالا دیگه وقتشه که برید و وارد ایمیلتون بشید و ایمیلی که از طرف پیزا براتون امده رو باز کنید .
حالا برای فعال کردن نهایی حسابتون ، باید روی لینکی که نوشته شده  Click here to validate your emaile address  کلیک کنید ، هر زمان که روی این لینک کلیک کنید ، وارد صفحه اصلی حساب بانکی اینترنتیتون بنام PAYZA  میشید که شبیه تصویر زیر هست : 

  
 
خوب بهتون تبریک میگم ، شما الان یک حساب بانکی اینترنتی دارید بنام PAYZA  که میتونید به راحتی هر نوع پول اینترنتی رو از این طریق برداشت یا پرداخت کنید .
دوستان خوبم ، این حساب بانکی اینترنتی که الان باز کردین فقط مختص شماست و دقیقا شبیه به یک ایمیل هست و فقط شما میتونید بهش دسترسی داشته باشید و ازش استفاده کنید . 

نحوه افتتاح حساب بانکی اینترنتی جهت گرفتن پول از پروباکس یا هر سایت اینترنتی دیگه ای که ازش پول در میارید  برای کسانی که ساکن کشورهای دیگر بجز ایران هستند :


دوستانی که خارج از ایران هستند به روش بالا میتونند حساب بانکی اینترنتی پیزا باز کنند ، ولی چون شما خارج از ایران هستید و تحریم نیستید ، میتونید با همون IP خودتون حساب باز کنید ، یعنی دیگه نیازی نیست VPN بخرید ، آدرس و تلفن هم که 100% دارید و میتونید استفاده کنید .


نکته اینکه : دوستانی که خارج از ایران هستند میتونند حساب بانکی اینترنتی PAYPAL  هم باز کنند ، برای این کار میتونید از اینجا وارد سایت پیپال بشید , و حسابتون رو باز کنید تقریبا مراحلش شبیه PAYZA هست . زبانتون هم که مطمئنا خوبه و بدون مشکل میتونید افتتاح حساب کنید . البته فراموش نشه که دردسرهای پی پال خیلی بیشتر از پیزا هست و اگه لیمیت بشید باید براشون مدارک ارسال کنید و کلی دردسر دیگه . پس بهتره اول با حساب پیزا کار کنید بعد که راه افتادین و با حسابهای اینترنتی آشنا شدین میتونید حساب پیپال هم باز کنید . 

میدونم که این پست یه خورده طولانی شده و طولانی تر هم میشه ، امیدوارم که سرتون به درد نیاد .


حساب پیزای وریفای شده و وریفای نشده و کار هر کدام  :

وریفای یعنی چی ؟ یعنی تائید کرد .
خوب دوستان این حساب پیزایی که الان باز کردین ، در واقع یک حساب وریفای نشده هست .

با حساب بانکی اینترنتی پیزای وریفای نشده چه کارهایی میتونید بکنید ؟

1- دریافت پول از سایتهای اینترنتی که حساب پیزای وریفای نشده قبول میکنند ، مثل پروباکس ، مثلا الان که یک حساب پیزای وریفای نشده دارید میتونید به راحتی پولی که داخل نئوباکس بدست اورده اید را به این حساب پیزای وریفای نشده تان انتقال بدین چون پروباکس حساب پیزای وریفای نشده را برای پرداخت پولتون رو قبول میکنه.( البته اکثر سایتهای PTC قبول میکنند که به حساب پیزای وریفای نشده شما پول بریزند ) ( در مطالب بعدی نحوه انتقال پول از پروباکس به حساب پیزاتون رو میتونید بخونید ).

2- دریافت پول از همه حسابهای پیزای موجود در دنیا ، یعنی هر کسی که حساب پیزا داره ، میتونه به حساب پیزای شما که وریفای نیست پول انتقال بده . ( فرقی نمیکنه که حساب اون طرف وریفای باشه یا نباشه ) .

3- انتقال پول از حساب پیزای وریفای نشده تان به بقیه حسابهای پیزای موجود در دنیا ، حالا چه وریفای نشده و چه وریفای شده باشه ، فرقی نمیکنه فقط اینکه حساب پیزا باشه و شما میتونید به راحتی پول بهش انتقال بدین ، مثلا من که یک حساب پیزا دارم ، شما میتونید به راحتی با حساب پیزای وریفای نشدتون ، به حساب پیزای من پول انتقال بدین ، و فرقی نمیکنه که حساب من وریفای شده باشه یا نشده باشه .

خوب تا اینجای کار شما مشکلتون حل شده و میتونید به راحتی یک حساب پیزای وریفای نشده داشته باشید و با این حساب پیزای وریفای نشده ، پولی که از پروباکس یا سایتهای PTC دیگر بدست اورده اید به داخلش انتقال بدین ( در یکی دو مطلب بعدی که میتونید نحوه انتقال پول از پروباکس به حساب پیزای وریفای نشدتون رو بخونید )

شماره حساب پیزای شما چی هست ؟

شماره حساب شما درواقع همون ادرس ایمیلتون هست که موقع افتتاح حساب پیزا در فرم ثبتنام وارد کردین ،
مثلا من اگه بخوام از حساب پیزام به حساب پیزای شما پولی انتقال بدم ، باید به قسمت انتقال پول برم و در فرم از من میپرسه به چه حسابی میخواهید انتقال بدین ، که من ایمیل شما رو مینویسم ( همون ایمیلی که باهاش پیزا باز کرده اید ) و مبلغ رو مشخص میکنم ، و اکی میکنم و پول میاد به حساب پیزای شما .

حالا در سایت پروباکس هم همینطوره ، چون ایمیل شما یعنی همون شماره پیزای شما در سایت پروباکس ثبت شده و وقتی شما در خواست انتقال درامدتون در پروباکس رو به حساب پیزاتون میزنید ، درواقع از طریق همون ایمیل پول میاد به حساب پیزای شما همون لحظه و در عرض چند ثانیه .

حالا دیگه این پول توی حساب پیزای شما هست و شما هستید فقط که میتونید براش تصمیم بگیرید که چیکار کنید با این پول و چطوری خرجش کنید .

پولی که توی حساب پروباکستون هست رو چطوری به حساب پیزاتون انتقال بدین ؟

در حساب پروباکستون ، هر زمان که حداقل موجودی حسابتون 5 دلار باشه ، میتونید برداشتش کنید یعنی به حساب پیزاتون بریزینش .
چطوری ؟ 
با کلیک کردن روی قسمت cashout که چون این پست زیاد طولانی تر نشه زیاد توضیح نمیدم 
اگه سوالی براتون پیش اومد بپرسید 
 
حالا این پولی که داخل حساب پیزای وریفای نشده شما هست رو چطوری میتونید به تومان یا هر پول دیگه ای تبدیلش کنید و به حساب شخصیتون بریزیدش ؟


همان طور که گفتم ، این پول رو میتونید به حساب کسی واریز کنید که خودش حساب پیزا داره و معادلش رو به قیمت روز ، تومان یا هر پول دیگه ای بگیرید ، مثلا اگر توی ایران هستین و 100 دلار پول توی پیزاتون دارید ، همه صرافی ها معمولا این پول رو از شما میگیرند و نیازی هم نیست بلند شید برید صرافی ، فقط کافیه شماره یا همون ایمیل پیزاشون رو بگیرید و این 100 دلار رو براشون انتقال بدین و شماره حسابتون در ایران رو بدین و به قیمت روز معادل تومان به حسابتون واریز کنند ، هزاران شرکت هم در ایران هستند که این کار رو انجام میدهند ، حتی حضوری هم میتونید برید اگه مبالغتون بالاست مثلا بالای 1000 دلاره .

من خودم شخصا دلار پیزا رو میخرم ، و میتونید  شما پول داخل حساب پیزاتون رو به پیزای من انتقال بدین و  شماره حساب ایرانتون رو به من بدین من همون لحظه معادلش رو به تومان به حساب ایرانتون واریز میکنم . اگه توی مالزی یا هر کشور دیگه ای هم که هستید من به پول همون کشور به حسابتون در همون کشور واریز میکنم ، و یا هر نوع پولی که بخواهید بهتون میدم ، دلار ، رینگیت ، یورو ، من هیچ مشکلی ندارم ، همه جای دنیا آنی میتونم پول ارسال کنم  .

و نکته مهم اینکه من معمولا دلار پیزای شما رو نسبت به صرافی بهتر میخرم . انشالله که حسابهاتون پر از پول بشه ، هر زمان که میخواستین بفروشید خودتون تصمیم بگیرید و با یکی از راههای بالا این کار رو بکنید .


خوب حالا بعضی از دوستان ممکنه که بخوان از طریق حساب PAYZA به سایت پروباکس یا هر سایت اینترنتی دیگر ، پولی پرداخت کنند ، که برای این کار باید حساب پیزاتون وریفای باشه ، پس یادتون نره که برای پرداخت پول به سایتی ، باید حساب پیزاتون وریفای باشه . و برای وریفای کردن حسابتون ، باید ویزا کارت فیزیکی داشته باشید .

پس من اول نحوه گرفتن ویزا کارت فیزیکی رو بهتون میگم ، بعد بهتون میگم که حساب پیزاتون رو چطوری با این ویزا کارتی که دارید وریفای کنید .

نحوه گرفتن ویزا کارت فیزیکی برای وریفای کردن حساب بانکی اینترنتی پیزا :

دوستانی که در خارج از ایران هستند اگر در بانکی حساب دارید ، هیچ مشکلی نیست چون بانک خودش ویزا کارت میده .

و دوستانی که در ایران هستند با یک سرچ بسیار ساده توی گوگل میتونند بالای 100 تا شرکت در ایران پیدا کنند که ویزا کارت فیزیکی میدهند ، و میتونید از اونها یک ویزا کارت بگیرید ، و من نمیدونم برای دادن ویزا کارت چه مبلغی میگیرند ، باید این مورد رو خودتون پیدا کنید و باهاشون تماس بگیرید و صحبت کنید و در نهایت بخرید .
اونها این ویزا کارتها رو از کجا میارن ؟ معمولا ا بانکهای دبی ، ترکیه و یا آذربایجان میگیرند .
اگه در کشورهای دیگه دوست یا آشنایی دارید میتونید ازشون بپرسید ببینید میتونند براتون بگیرند یا نه ؟
و در نهاییت اگه کسی پیدا نشد ، میتونید یک شرکت در ایران پیدا کنید و ازشون ویزا کارت فیزیکی بخرید .
چطوری این شرکتهارو پیدا کنید ؟
گوگل رو باز کنید و به فارسی بنویسید ویزا کارت فیزیکی 

خوب این هم از ویزا کارت ، که باید خودتون بگیرید . یادتون نره این ویزا کارت رو معمولا در همه کشورهای دنیا بجز ایران میتونید استفاده کنید ، خیلی راحت میزنید به عابر بانکهای هر کشوری که بخواهید و استفاده کنید ، البته اگه پولی توش داشتین ...

حالا که ویزا کارت رو گرفتین ، میتونید به راحتی با همین ویزا کارت ، حساب پیزاتون رو وریفای کنید ، که اگه خواستین جایی در اینترنت پولی پرداخت کنید یا پولی به پروباکس بدین که ریفرال بگیرید ، به راحتی براتون امکان پذیر باشه .

نحوه وریفای کردن حساب PAYZA به وسیله ویزا کارت :

هر زمان که شما ویزا کارت گرفتین ، یک طرف کارتتون یک رمز 3 رقمی معمولا هست که بهش میگن CCV و طرف دیگرش یک شماره چند رقمی هست که شماره کارت شما هست و همچنین تاریخ اعتبار کارت که معمولا 5 ساله هستند و اسم شما .
این مواردی که روی ویزا کارت هست رو برای وریفای کردن حساب پیزاتون بهش نیاز دارید .

خوب حالا شروع میکنیم به وریفای کردن حساب پیزامون ....

شما الان یک حساب PAYZA افتتتاح کرده اید که وریفای شده نیست ، چطوری میفهمیم که حساب پیزایی که باز کریدم ، وریفای نیست ؟
ابتدا وارد سایت PAYZA که درش حساب باز کردین میشید ، و از قسمت Log in وارد حساب پیزاتون میشید .





حالا در ادامه این پست میخوام چی براتون بنویسم :



وریفای کردن حساب پیزا
انتقال پول داخل پیزا به حساب بانکی در بانکهای خارج از کشور اگر حساب دارید در بانکی در خارج از کشور .
مثلا اگه توی فرانسه حساب بانکی دارید میتونید پول داخل پیزاتون رو به حساب بانکیتون مستقیم انتقال بدین ، که در مطالب بعدی لیست کشورهایی رو مینویسم که میتونید پول پیزا رو به حساب های بانکی اون کشور مستقیم انتقال بدین

و همچنین انتقال پول از پیزای وریفای شده به پروباکس برای کسانی که میخوان سرمایه گذاری کنند و زود ریفرال اجاره کنند

خلاصه باید یه کوچولو دیگه صبر کنید تا من کلیه اطلاعات مربوط به حساب بانکی و ویزا کارت مجازی و ویفای کردنش و این موارد رو کامل کنم که به راحتی و بدون مشکل بتونید پولتون رو برداشت کنید.


اینها همه رو مینویسم برای کسانی که ایران هستند چون متاسفانه توی ایران به دلیل تحریمها کلی مشکل ساز شده ولی فکر کنم با این نوشته ها مشکلتون حل شده باشه دیگه ، دوستان خارج از ایران هیچ مشکلی نخواهند داشت نگران نباشید 
به زودی همه اطلاعات رو کامل میکنم . به کمی استراحت فعلا نیاز دارم .....


لطفا هیچ کاری انجام ندین فعلا به زودی اطلاعات رو کامل میکنم ....
منتظر باشید ....
نظرات 6 + ارسال نظر
آرمان شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:40

سلام دوست عزیز

مرسی ازت واقعا جامع بود ممنون

فقط من وی پی انی که ای پیش برای کشورایی که نام بردی مثل مالزی و سنگاپور و... از کجا گیر بیارم؟

ممنون میشم اگه هرچه سریعتر کمکم کنی

مرسی

amir pro شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:34

مدیر جان من یه سایت کسب درآمد خارجی پیدا کردم نمیدونم چجوریه راهنماییم کن http://goearnnow.com/?invcod=135969

parsa سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:38

سلام مرسی از توضیحاتت کامل و جامع بود.
فقط منم مشکل آقا آرمانو دارم، یه vpn میخوام که هم بشه باهاش مینی جاب زد هم برای پیزا ازش استفاده بشه
مرسی
یاهو مسنجرم اد ما رو جواب بدی باعث افتخار ماست

بابک دوشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 03:02

سلام من 200 دلار پورسانت دارم بد یه حسابPayza یا PayPal مئ خوام که به ارز تبدیلش کنم الان من چکار باید بکنم راهنمای کنید

kiyan سه‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 18:50

سلام حسن جان
خسته نباشید میشه ادامه حساب بانکی پیزا رو بذاری یا اگه
زحمتی نیست برام ایمیل کنی خیلی احتیاج دارم

ایری دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 12:20 http://earn-money.blog.ir

واقعا عالی بود ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد